Friday, February 11, 2011

aku suka sebab dia tinggi. err, boleh tak?

okeh, ini dia, harris haziq. seorang penyanyi, komposer, punya satu band nama the seven oceans? korang pernah dengar tak? dari johor. haha. hometown.

left, harris. right izzat.



kenapa aku suka dia? sebab dia tinggi?? hahah. salah satu faktor, ye. sebab dia tulis lagu slow,sentimental gitu, i likee! banyak lagu yang dia buat cover pon macam tu juga. lagu slow. fyi, saya tak layan lagu rancak. tapi avril lavigne satu exception. tak tahu kenapa. jangan tanya.

tinggi tak? wahaha.


macam mana aku jumpa dia? well, haritu aku search lagu suara from band hijau daun, tengok-tengok ada keluar dia masa search, dia buat cover for that song. bila dengar, wow, not bad. dia ada letak fanpage kat facebook, aku pon try la tengok. oh, dia ada band rupanya. the seven oceans.

apa yang special pasal dia? dia belajar kat mesir. well, sekarang dah balik malaysia dah. dia belajar medic. bila tahu je, aku macam watdahello? budak medic tp punya interest kat music? woow. hebat mamat ni. dia cakap dia suka tulis lagu. hobi katanya. fuh, terbaeek.!

ini lagunya, di akhir masaku.!

juga ini, illustrasi kata.!

 


p/s : aku tak tahu la nak eja macam mana nama dia. harris? harith? harriz? tiga3 tempat beza. 
sorry bro, serious tak tahu.

9 comments:

  1. good job miera!

    p/s: u got taste.. bhaha! =D

    ReplyDelete
  2. haha mira.nnty nyanyi kat akuh ;)

    ReplyDelete
  3. aisyah : aku suka suara die je ekk..amazing voice...haha..tak lebih..

    bihah : haha, bila2?? kita tak dok hostel dah arr..bila maw pi dorm hang??melalak kat semua orang..??haish,rindu plak time tuu.

    ReplyDelete
  4. haha mmg taste hng kpd lagu jiwang :)

    ReplyDelete
  5. huda : haha, bukan la jiwang. lagu yang punya sentimental value. haha.

    ReplyDelete
  6. terima kasih...sy terharu..nice blog..nice ideas :-)

    ReplyDelete
  7. harris : tenkiu jugak!! tq baca. haha.nak ur blog link.nak follow!

    ReplyDelete
  8. blog sy tulah..The Seven Oceans..blog sendiri xde ;-)

    ReplyDelete

Bingkiskan apa sahaja. Supaya aku tahu apa pikir kamu ke aku.