Friday, November 2, 2012

A friend of mine.

Hai, Assalamualaikum.

Here in UiTM Merbok, daripada part 1, kitorang dalam kelas ada 3 group untuk girls. Well, i guess itu sebab kitorang ramai sangat kot dalam kelas. Satu kelas dalam 34 orang macam tu. and girls adalah majority. 

My group consist of 6 person. mula2 dulu la. pastu, 1 orang pergi SPA. pastu i bet seorang lagi akan pergi untuk fast track. well, its been confirmed sebab itu jela cita2 dia since part 1. so, lepas ini tinggal lah kami berempat.

hani (in pink,smbg fast track), saya, front  row:maziah, addini, khatijah, athirah (SPA)

daripada semua2 ini, i paling rapat dengan khatijah. bukan lah rapat macam mana, its just that dengan dia, i can share almost everything, sama lah dia pon. family problems, pasal lelaki pujaan malaya, kutuk orang,semua lah. i cuma lebih comfortable dengan dia dari yang lain.

dari yang ramai2 ni pon (ramai lah sangat kan), kami dua je yang sekepala, ponteng kelas, keluar jalan. kami buat 2 orang pon jalan je. tak perlu keluar ramai2 bg havoc, dua orang pon berjam. 

apa yang lawak nya pasal kitorang is dalam 6 orang tu, kitorang lah yang paling tak laku. haha. diorang yang lain semua dah ada boyfriend, teman tapi mesra lah, ape2 lah semua benda tu. see how pathetic kitorang punya life. pastu we start to back up diri sendiri dengan kata couple is haram, bercinta lepas kahwin lg seronok (macam penah kawin). 

lepas tu khatijah ini mak dia ustazah ajar orang mengaji. dia selalu lah ikut mak dia pergi surau semua kan. lepas tu jumpa lah dengan makcik2 yang kat surau tu. pastu seronok lah bila makcik2 cakap boleh ambil jadi menantu lah semua kan. dia pernah je cakap, dia nak mak dia yang carikan husband nanti, senang. tak payah nak cari2. belajr pon tak habis lagi.

all in all, khatijah adalah seorang kawan yang baik yang i tak akan pernah faham friendship dia dengan yang lain. dengan budak2 sekolah dia dulu, sangat complicated. 


1 comment:

Bingkiskan apa sahaja. Supaya aku tahu apa pikir kamu ke aku.